Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Często zadawane pytania
Zazwyczaj 99% procent zamówień wysyłamy w ciągu 24 godzin od zamówienia natomiast pilne najszybciej jak to jest możliwe. Reszta czasu dostawy jest zależna od wybranego przewoźnika. Najszybciej zamówienia dostarcza InPost
Od systemu przelewy24 powinien przyjść mail z linkiem do opłacenia
lub
Wpłatę przelewem prosimy wykonać na konto bankowe:
Nr konta …..Odbiorca: guslavia.pl
W tytule przelewu prosimy o wpisanie numeru zamówienia lub imię i nazwisko.
Na wpłatę czekamy do 7 dni od dnia zamówienia.
Aby przyspieszyć realizację można wysłać mailem lub telefonicznie skan lub potwierdzenie płatności. Można również ponowić zamówienie, a obecne nieopłacone anulujemy.
..
Tak możesz zmienić napisz do nas najszybciej jak to możliwe. Zamówienia realizujemy bardzo szybko
Od przewoźnika przesyłki otrzymasz na telefon sms lub maila z kodem śledzenia przesyłki.
Napisz do nas lub zadzwoń tel 510 047 174
Jak najszybciej do nas napisz lub zadzwoń. Jeśli zamówienie nie zostało wysłane to szybko zmienimy w innym przypadku mogą być problemy z przekierowaniem
Wysyłany z Polski do wszystkich krajów w Unii Europejskiej
Tak oczywiście wszystkie zamówienia wysyłamy w jednej paczce. W przypadku dwóch zamówień łączonych zwracamy jeden z kosztów wysyłki.